Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

Värre än att bli påkörd av en buss.

Av ingensomvetvem - 17 augusti 2014 00:09

Ja vad säger man? Varit med mitt ex i 3 dagar nu vi har till och med träffats tillsammans med mina vänner. Allting har känts så bra jag har levt i en fantasi värld. Att det alltid ska kännas såhär bra! Att allt ska flyta på och allt kommer sluta bra. Men jag vet innerst inne att det är långt ifrån att sluta bra. Att det är långt ifrån att det ska bli vi igen. För han känner inte som jag inte ens i närheten av vad jag känner. Ibland önskar jag att jag kunde vrida tillbaka tiden och vara lycklig med honom igen att jag skulle kunna varit förlovad med honom idag gör så ont att veta att jag sabbade det. Jag slängde det i sjön på bara en dag. Jag vet att jag gör det så svårt för mig själv att träffa honom lite ibland gör att jag inte kommer kunna släppa honom. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra. Detta gör mig galen rent utsagt. Jag är så kär i honom att mitt hjärta är på väg att gå i 10000 bitar. Att inte få vara med honom när jag vill eller känna mig osäker i hur jag ska vara i hans närhet. Det är värre än att bli påkörd av en buss. Jag lämnade honom. Men det är han som är lycklig och jag olycklig hur kunde det bli så?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingensomvetvem - 5 september 2014 14:55

Hej Sonny! Jag vet knappt vart jag ska börja. Det finns så mycket som jag vill säga dig men det är för svårt att uttrycka i ord vad jag verkligen känner. När jag lämnade dig var jag rädd och osäker på om jag tog rätt beslut om jag kunde se ett liv ...

Av ingensomvetvem - 28 augusti 2014 19:55

Han är lycklig med henne och det har jag insett nu och jag tänker låta dom vara det jag tänker inte lägga någon mer tid på honom . Jag tänker sluta kolla hennes instagram och hans Facebook. Jag kommer att må så mycket bättre av det och jag börjar änt...

Av ingensomvetvem - 27 augusti 2014 20:43

Nej nu ger jag ärligt talat upp allting som har med Sonny att göra. Jag ser ut som den största tjuven i allt och jag orkar inte med det ärligt talat. Jag är trött på att ta så mycket skit. Att jag är den onda i det hela. Jag är jävligt less på det! ...

Av ingensomvetvem - 21 augusti 2014 13:26

När jag är med honom känns det som att alla problem försvinner för några minuter. Att det är vi det ska vara. Igår åkte jag och mötte upp honom och sedan gick vi och åt på en Kina restaurang som min tjejkompis jobbar på. Han tog en öl och jag en cide...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards